Õppevideo

 

Neljandaks ülesandeks oli salvestada õppevideo oma rühmatöö projekti jaoks.

Enne kui hakkasin seda videot tegema, viisin läbi oma kooli õpetjate vahel küsimustiku, kus oli kaks küsimust. Kokku vastas 25 õpetajat. Esimeseks sain teada vastuse küsimusele: “Kas te olete oma töös tehisintellekti kasutanud?”. 6 nendest on kuulnud tehisnävivõrgutest, aga ei kasutanud. Paljud on juba kunagi kasutanud ja kõige väiksem osa õpetatatest kasutab pidevalt.

Meie projekti teema on “Tehisintellekt opetaja abilisena”.

Küsimustikust selgub, et oleks hea kui õpetajad esimesena sai teada mis on üldse viip ja kuidas selle viiba edukalt koostada.

Tuli peale idee luua salvestus teemaga “Tehisintellekt ja -närvivõrgud. Mis on viip ja 10 olulist punkti selle tõhusa koostamisel.

Video loomiseks kasutasain videolõiked, ekraanisalvestust ja PowerPoint-i interaktiivne presentatsiooni, kasutades “Morph” üleminek.

Videotöötluseks kasutasin CapCut rakenduse. See on väga lihtne kasutamiseks ja on tasuta.

On lisatud 4 interaktiivset küsimust “Lumi” töölaua rakenduse abil.

Video salvestus vastab nõutele.

  • video kestus ca 3 minutit
  • video põhineb videosalvestusel või ekraanisalvestusel
  • video on salvestatud koos heliga
  • video on avaldatud YouTube keskkonnas (sobib unlisted staatus)
  • videole on lisatud vähemalt 1 interaktiivne küsimus
Oma tööd tehes puutusin kokku järgmise probleemiga. Tegin ülesande arvutis "Lumi" rakenduses. Nagu hiljem selgus, oli video maht liiga suur ja seda ei saanud üles laadida ei "koolikoti" ega "sisulomesse". Pidin seda töö uuesti tegema otse "Sisuloomes".

Youtube video on siin

E-koolikoti materjal on siin ja sisuloome on siin

 

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Partnerhinnang «Kuidas tehisaru igaühe elu lihtsamaks teeb?».

TAO platvorm - testi koostamine.