Õppevideo
Neljandaks ülesandeks oli salvestada õppevideo oma rühmatöö projekti jaoks.
Enne kui hakkasin seda videot tegema, viisin läbi oma kooli õpetjate vahel küsimustiku, kus oli kaks küsimust. Kokku vastas 25 õpetajat. Esimeseks sain teada vastuse küsimusele: “Kas te olete oma töös tehisintellekti kasutanud?”. 6 nendest on kuulnud tehisnävivõrgutest, aga ei kasutanud. Paljud on juba kunagi kasutanud ja kõige väiksem osa õpetatatest kasutab pidevalt.
Meie
projekti teema on “Tehisintellekt opetaja abilisena”.
Küsimustikust
selgub, et oleks hea kui õpetajad esimesena sai teada mis on üldse viip ja
kuidas selle viiba edukalt koostada.
Tuli
peale idee luua salvestus teemaga “Tehisintellekt ja -närvivõrgud. Mis on viip ja 10 olulist
punkti selle tõhusa koostamisel.”
Video
loomiseks kasutasain videolõiked, ekraanisalvestust ja PowerPoint-i interaktiivne
presentatsiooni, kasutades “Morph” üleminek.
Videotöötluseks
kasutasin CapCut rakenduse. See on väga lihtne kasutamiseks ja on tasuta.
On
lisatud 4 interaktiivset küsimust “Lumi” töölaua rakenduse abil.
Video
salvestus vastab nõutele.
- video
kestus ca 3 minutit
- video
põhineb videosalvestusel või ekraanisalvestusel
- video
on salvestatud koos heliga
- video
on avaldatud YouTube keskkonnas (sobib unlisted staatus)
- videole
on lisatud vähemalt 1 interaktiivne küsimus
Youtube video on siin.
E-koolikoti materjal on siin ja sisuloome on siin.
Комментарии
Отправить комментарий